Γερμανόφωνοι Συνθέτες

Μερικά σχόλια από τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση των Γερμανόφωνων συνθετών.

 










ΣΕΡΠΑΝΟΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ

Ist super!!!!!!
Η εκδήλωση ήταν πολύ καλή και τα παιδιά έσκισαν! Μπράβο μας!







ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
 ''Η παράσταση-μάθημα''

Η παράσταση ήταν τέλεια! Στην αρχή δυσκολεύτηκα με τις πρόβες διότι η κυρία φώναζε για να βρούμε τον καλύτερο μας εαυτό. Εμένα δεν με φώναξε πολύ γιατί ήμουν ...τέλειος , αλλά την Θεανώ που δεν ήταν καλή την φώναζε όπως και τον Νίκο και τον Κώστα αλλά τους έκανε καλούς και φτάσανε το ...επίπεδο μου. Εκτός από εμάς ήταν κι άλλα παιδιά που έπαιζαν μουσική και άλλα θεατρικά. Από αυτή την παράσταση εγώ έμαθα μόνο τρεις Γερμανόφωνους συνθέτες τον Μπαχ, τον Στράους και τον Μότσαρτ. Τα παιδιά που παίζανε μουσική ήτανε τέλεια. Η κ. Κυττέα ήταν λίγο αυστηρή γιατί δεν ήθελε να ντροπιαστεί. Το μάθημα ήταν τέλειο γιατί έμαθα καινούργιες γερμανικές λέξεις.

ΤΖΙΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΛΕΝΑ
Οι πρόβες για την εκδήλωση-αφιέρωμα σε γερμανόφωνους συνθέτες από την πρώτη στιγμή ήταν τέλειες. Βέβαια δεν τα καταφέρναμε από την αρχή καλά, για παράδειγμα, ο ένας δεν μιλούσε δυνατά ή ο άλλος δεν έδειχνε ζωντάνια στις κινήσεις του, αλλά κατά τα άλλα ήταν τέλεια. Το πιο ωραίο όμως ήταν ότι αυτή η εκδήλωση ήταν μια εκδήλωση – μάθημα για εμάς αλλά εμείς δεν το καταλαβαίναμε. Δεν μπορείτε σε καμία περίπτωση να φανταστείτε πόσο το χαρήκαμε όλοι μας!! Την μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ο κόσμος που βρισκόταν εκεί την ημέρα της εκδήλωσης. Δεν θα μπορούσα με τίποτα να φανταστώ ότι θα είχαμε τόσο πολύ κόσμο!!!

ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Πιστεύω ότι ήμουν καλός και μπήκα κατευθείαν στο πετσί του ρόλου μου, όπως πιστεύω και για τα περισσότερα παιδιά που έπαιξαν στο θεατρικό. Ήταν μια φανταστική παράσταση, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η παράσταση έμαθε σε κάποιους που δεν τα ξέρουν [όχι σε... εμένα] στοιχεία για την ζωή κάποιων συγκεκριμένων γερμανόφωνων μουσικών και τραγουδοποιών.


Παρατηρήσεις
Ο Κώστας άργησε.
Εγώ ήμουν τέλειος.
Η μουσική ήταν καλή και μου άρεσε ο συνδυασμός διαφόρων ειδών μουσικής.
Ήμουν φοβερός.
Με αγαπώ και φιλάκια μου
Βγήκε ένα πολύ ωραίο έργο , αλλά δεν ήταν έργο ήταν μάθημα.
ΝΙΚΟΣ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ.

ΚΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 ‘Η παράσταση’

Η παράσταση των γερμανικών ήταν τέλεια! Όταν παίξαμε εμείς είχα πολύ άγχος αλλά τα κατάφερα και έπαιξα καλά, το ίδιο και όλοι οι άλλοι. Η παράσταση ήταν για τους Γερμανόφωνους συνθέτες, που είναι: ο Μπετόβεν, ο Στράους, οι Scorpions και άλλοι.




ΜΠΑΝΙΑ ΑΓΓΕΛΙΝΑ 

Η γιορτή των Γερμανικών ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία για εμένα. Γνώρισα τη ζωή γνωστών συνθετών με τον πιο ευχάριστο τρόπο που υπάρχει.





ΛΙΒΙΕΡΑΤΟΥ ΘΕΑΝΩ

Η παράσταση – μάθημα πιστεύω ότι βγήκε πετυχημένη γιατί η εμπειρία μου άρεσε και έμαθα καινούργιες λέξεις! Το μόνο που δε μου άρεσε ήμουν εγώ γιατί στο τέλος που κάναμε υπόκλιση εγώ την έκανα βιαστικά γιατί ντρεπόμουν.







ΝΙΚΗΤΑΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

Ich habe das Konzert super gefunden!








ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΙΑ
Ich habe das Fest sehr interessant und gut gefunden.

ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

No comments:

Post a Comment